jueves, 8 de marzo de 2018



Egun on! Hemen dauzkagu bi bertsolari: Ane Labaka eta Maddalen Arzallus. Neskak, galdera batzuk egingo dizkizuegu.
Hasteko, hemen daukagu Ane Labaka.
-Noiz jaio zinen? 1992an jaio nintzen, eta 26 urte ditut.
-Zein da zure ama-hizkuntza? Euskara da nire ama hizkuntza.
-Bertsotan ibiltzen zara, ezta? Ze sari jaso dituzu? Osin-alde eta Lizardi sariak jaso ditut.
-Noiz izan zinen txapeldun-ordea? 2006an eta 2009an.
Orain Maddalen Arzallusi egingo dizkiogu galdera batzuk. Kaixo Maddalen
-Zenbat urte dituzu? 28 urte ditut.
-Noiz jaio zinen?1990ko abenduaren 27an jaio nintzen.
-Eta non jaio zinen? Donibane Lohitzunen jaio nintzen, baina gaur egun Hendaian bizi naiz.
-Zer ikasi zenuen? Itzulpengintza eta interpretazioa ikasi nuen.
-Zenbat urterekin hasi zinen bertsotan? 9 urte ingururekin hasi nintzen.
Eskerrik asko gure galderak erantzuteagatik!
Resultado de imagen de MADDALEN ARZALLUS Resultado de imagen de ANE LABAKA

No hay comentarios:

Publicar un comentario